We challenge the status quo. We share a spirit of discovery, open-mindedness and creativity. We look for new ideas and solutions, even in unusual places, far beyond the world of marketing. We exceed our customers' expectations. "One for all, all for one" and "strictly no politics" are among our guiding principles.
Niklas Stog
Partner
Niklas berät bei TD Reply seit 2011 führende Marken an der Schnittstelle zwischen Consumer Insights, Marketing Controlling und digitaler Strategie. Zu den von ihm mitentwickelten Themen zählen die ganzheitliche Kampagnenmessung mittels digitaler Daten, das Set-up integrierter Dashboards zur Marketing Performance Messung und der "Geolytics" Ansatz, der Konsumenten- und Vertriebsdaten miteinander kombiniert und Location-spezifisch nutzbar macht.
Dr. Philipp Dauderstädt
Partner
Als Spezialist für die Nutzung von digitalen Daten in der Geschäftsmodelltransformation liegt Philipps Fokus auf der End-to-End-Optimierung von Marketingaktivitäten. Darüber hinaus berät er internationale Marken bei der Identifikation von zukünftigen Wachstumsfeldern im Kontext der Markenpositionierung und Kategorieentwicklung. Seit 2010 ist er Teil von TD Reply.
Niklas Stog
Partner
At TD Reply, he has been advising leading consumer goods brands at the intersection of consumer insights, marketing controlling and digital strategy since 2011. Stog specializes in multi-market campaign tracking, dashboarding, CRM and data strategies, and outlet analytics.
Dr. Philipp Dauderstädt
Partner
As a specialist in leveraging digital data for growth-oriented business model transformation, Philipp's focus lies in the End-to-End optimization of commercial operations and marketing activities. Additionally, he is dedicated to identifying future brand and category opportunities.